Cutia Mimei


In urma cu vreo 2 luni de zile am primit de la o prietena un mail despre organizarea unei tabere de pantomima. Am fost incantat de idee, aveam ocazia unei vacante interesante si exista posibilitatea sa invat lucruri care m-ar ajuta in activitatea de zi cu zi. Asadar m-am inscris. Am fost acceptat cu numele de Stolz, nu Stark, dar pana la urma s-a lamurit ca era vorba de mine. Timpul a trecut repede si se apropia termenul cand trebuia sa depun acontul pentru tabara; am inceput sa ma gandesc si sa ma razgandesc … ma gandeam: Ce naiba fac eu singur acolo? Cine stie de ce actori nebuni dau? Ce ma pun aia s-a fac pe acolo? O fi un fel de MISA si imi spala astia creieru? … si tot felul de ganduri de genul asta, ascunse in spatele necunoscutului …In ultima zi in care puteam trimite banii am plecat la munte, dar inainte am facut plata si am zis: fie ce-o fi!

A venit data de 24. 07. si am ajuns in Sibiu. Mi-am intalnit viitorii colegi si profesori la teatrul din Sibiu. Ne-am suit in microbuz si am plecat spre Cisnadioara unde avea sa se desfasoare tabara. Pana seara am povestit si am inceput sa ne cunoastem mai bine si sa relationam.

A doua zi dimineata, la ora 8,am auzit pentru prima data celebra, de acum, replica: „Poftiti la tratameeeent!” … asa avea sa continue timp de o saptamana, zi de zi, maestrul Dan Handoreanu. A urmat o scurta incalzire, masa la ora 9, apoi exercitii de miscare si improvizatie pana la ora 2, cand mergeam la pranz, pauza pana la 4, si iarasi miscare&improvizatie pana la cina de la 7.30,  dupa care relaxare … care de multe ori a insemnat iar miscare si exercitii cateva ore si povesti despre Stanislawski si Miorita pana dimineata la 2.

Imi vine greu sa cuprind si sa descriu tot ceea ce am facut timp de o spatamana, dar am noroc cu blogul si contul de Facebook al M’sMM, care contin poze si filmulete mult prea elocvente (tot respectul si admiratia pentu Alina si Lu care au prelucrat imaginile si au tot postat pe net).

http://www.MMmimes.blogspot.com
[http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Marges-Magic-Mimes/120277391325861?ref=ts]

Ce pot in schimb sa fac este sa incerc sa insumez si sa sintetizez ce a insemnat tabara asta pentru mine … Am cunoscut niste oameni geniali (ca tot m-a urmarit vorba asta de-a lungul taberei), care pe parcurs au devenit echipa mea si eu coechipierul lor. Am redescoperit placerea de a ma juca si am descoperit placerea de a juca. Am vazut ce inseamna sa formezi (antrenori: Dan Handoreanu&Barbara Crisan ) si sa faci parte dintr-o echipa, sa poti conta pe cei de langa tine, sa te lasi pe mana lor, sa ai incredere. Am aflat ce inseamna sa fi actor si cat efort si daruire presupun „mascarelile” de pe scena. Am trait ce nu credeam sa traiesc vreodata, am jucat pe o scena, sub lumina reflectoarelor, in fata unui public; am transpirat si am alergat ca un nebun dintr-o parte in alta a scenei; am intrat in legatura cu publicul si am vazut cum o simpla privire de-a mea a determinat o reactie. M-am simtit implinit cand mi-am dat jos masca, am aruncat o floare imaginara in public … iar publicul a inceput sa aplaude.

Multumiri si felicitari echipei M’s Magic Mimes (sau May be More Magic Mimes cum am stabilit): Lu Knobloch, Alina Pertea, Jeno Major, Dan Handoreanu, Barbara Crisan. Ma inclin si va aplaud!

Un răspuns

  1. Ma inclin si eu si multumesc pentru momentele deosebite de care am avut parte timp de o saptamana. A fost o experienta model, un tratament care a dat roade.

Lasă un comentariu