Boicot faţă de Restauranul Chinezesc din Petroşani


Am văzut multe la viaţa mea, dar se pare că mai am multe de văzut.

Aseara am ajuns la restaurantul chinezesc din Petroşani. Am primit meniurile, ne-am ales fiecare ce am poftit. Am comandat doar de băut, pentru că nu ne era foame pe moment.

Când să-i dă comanda chelnerului acesta ne spune că nu ne poate servi băutură decât dacă luăm şi ceva de mâncare. Şi la fel cum am venit am şi plecat, de la mirobolantul local al cărui prag nu îl vom mai călca.

Cu această ocazie vă invit să boicotăm „faimosul” restaurant, ca să aibă loc patronii la toate mesele şi să nu fie deranjaţi de persoane care vor să bea ceva.

Un răspuns

  1. ai dreptate , la restaurantul respectiv se servesc doar cei de-ai casei ca sa spun asa. Multi poate vor sa bea ceva si sa plece , iar comanda sa fie chiar mai mare decat daca ai manca. Se pare ca detinatorii restauratului insa au dat numai de betivi in viata lor…

Lasă un comentariu